AutoDoc: het nieuwe digitaal versturen van documenten

Het nieuwe @-versturen van offertes, orderbevestigingen, leverbevestigingen, facturen, aanmaningen (met kopie facturen) en productbrochures. 

Tijd en geld besparen door uw offertes, orderbevestigingen, leverbevestigingen, facturen, aanmaningen (met kopie facturen) en productbrochures op een zeer efficiënte wijze digitaal te bezorgen bij uw klanten.  Geen printwerk. Geen postafhandeling. Geen portokosten. Met één druk op de AutoDoc printknop worden uw facturen, op de wijze zoals u dit wenst, digitaal afgeleverd en gearchiveerd.

Klinkt prachtig! Maar hoe werkt dat dan?

AutoDoc is systeemonafhankelijke software. Met behulp van uw bedrijfssoftware bereidt u al uw documenten zoals offertes, orderbevestigingen en facturen voor. Gewoon zoals u gewend bent!. U selecteert AutoDoc Printer en … alle documenten zijn per direct verzonden en gearchiveerd op de manier zoals u dat heeft ingesteld.

AutoDoc weet namelijk direct:

  • dat het per klant een (gepersonaliseerde) e-mail moet aanmaken
  • wat de voor- en achternaam van de contactpersoon is die de mail ontvangt
  • op basis van de producten in de offerte welke bijlage(n)n er automatisch moet(en) worden toegevoegd als bijlage
  • welke kopie facturen er automatisch moeten worden toegevoegd als bijlage
  • welke andere bijlage(n) er automatisch moet(en) worden toegevoegd als bijlage
  • welke bijlage(n) er automatisch moet(en) worden toegevoegd
  • of er een aangepaste tekst in het bericht moet worden geplaatst
  • in welke taal het bericht gepubliceerd moet worden
  • dat de mail ook werkelijk moet worden verzonden

Bercon-AutoDoc-1

Veel gestelde vragen …

  1. Als de klant nu perse zijn offertes, orderbevestigingen, facturen en aanmaningen etc. per post wil ontvangen?
    Geen probleem! Kwestie van vastleggen bij de debiteurgegevens en er rolt vervolgens automatisch een geprinte factuur uit de ‘normale’ printer.
  2. Wat wordt er bedoeld met het automatisch toevoegen van bijlagen?
    Of het nu een brochure is, uw algemene voorwaarden, een kopie factuur of een handleiding … u bepaalt, stelt het in, en AutoDoc voegt het keurig als bijlage toe. Sterker nog! AutoDoc kan op basis van de artikelen die vermeld staan op de factuur gerelateerde bijlagen toevoegen.
  3. Wat kost dat dan wel niet?
    AutoDoc kan al vanaf € 1.250,-* geleverd en geïnstalleerd worden door één van onze IT oplossers. *Op basis van 1 layout, één taal en inclusief eerste jaar onderhoudscontract AutoDoc.
  4. Is het ook mogelijk om Autodoc zichzelf eerst te laten bewijzen binnen onze organisatie?
    Geen probleem! Vanaf € 500,-* zorgt één van onze IT oplossers voor een compleet, 30 dagen werkende, demo installatie bij u op locatie. Na installatie factureert u dus digitaal! Na 30 dagen bepaalt u of u de Autodoc software ook echt aanschaft. *Op basis van 1 layout, één taal en inclusief eerste jaar onderhoudscontract AutoDoc.
  5. Bestaat er ook zoiets als een online demo?
    Ook dat is mogelijk. Bel of mail ons gerust, wij plannen graag een afspraak met u in voor een online demo.
Klik op één van de foto’s hieronder om een referentie te bekijk of te lezen van één van onze klanten. Bercon-Gritco Mirella-van-Iperen-met-teks

Ik wil meer weten over AutoDoc!

Neem contact met mij op! Als u de onderstaande velden even invult en op de 'neem contact op' klikt dan nemen wij binnen één werkdag contact met u op.

 

Download de AutoDoc brochure (PDF)

 

Nog meer klanten over de samenwerking met Bercon Contact